Dit is het archief van het Center Parcs Ervaringen Forum.
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
Heel makkelijk foto's plaatsen via de bijlagefunctie van het forum
- Mariëtte
- Beheerder
Heel makkelijk foto's plaatsen via de bijlagefunctie van het forum
HEEL MAKKELIJK FOTO"S PLAATSEN OP HET FORUM MET DE BIJLAGEFUNCTIE
Het is altijd leuk om foto's van cottages, parken en de Aqua Mundo's terug te zien op het forum.
Wij hebben op ons forum de bijlagenfunctie waardoor het heel makkelijk is een foto(s) rechtstreeks
te plaatsen op het forum, zonder dat je de foto's eerst moet opsturen of moet uploaden via een
upload site.
Onderaan elk bericht staat bij de opties de bijlage functie. Als je daarop klikt kom je uit bij je
bestanden van je telefoon, tablet, PC, Laptop. Je klikt op de foto die je op het forum wilt plaatsen
en zet dezein het bericht. Het bericht verzenden en je foto is te zien op het forum. Dat is alles!
2. Dan klik je op bestand toevoegen. Je komt dan op je telefoon of ander apparaat uit op je bestanden.
3.Je klikt dan op de foto die je wilt toevoegen
4.dan klik je op: Plaats in tekst.
5.Dan staat de foto in het bericht.
6.Dan verstuur je het bericht en is jou foto op het forum te zien.
Het zou echt geweldig zijn als iedereen een paar foto's maakt van de cottage, ligging en uitzicht terras.
Het is met de bijlagefunctie op ons forum erg makkelijk om te doen zeker ook met de mobiele telefoon.
Ik hoop dat onze collectie (cottage)foto's hierdoor nog groter zal worden en iedereen hiervan kan profiteren,
want hoe meer cottagefoto's er online staan des te groter is de kans dat jouw toekomstige cottage er ook
tussen zal staan.
Het is altijd leuk om foto's van cottages, parken en de Aqua Mundo's terug te zien op het forum.
Wij hebben op ons forum de bijlagenfunctie waardoor het heel makkelijk is een foto(s) rechtstreeks
te plaatsen op het forum, zonder dat je de foto's eerst moet opsturen of moet uploaden via een
upload site.
Onderaan elk bericht staat bij de opties de bijlage functie. Als je daarop klikt kom je uit bij je
bestanden van je telefoon, tablet, PC, Laptop. Je klikt op de foto die je op het forum wilt plaatsen
en zet dezein het bericht. Het bericht verzenden en je foto is te zien op het forum. Dat is alles!
2. Dan klik je op bestand toevoegen. Je komt dan op je telefoon of ander apparaat uit op je bestanden.
3.Je klikt dan op de foto die je wilt toevoegen
4.dan klik je op: Plaats in tekst.
5.Dan staat de foto in het bericht.
6.Dan verstuur je het bericht en is jou foto op het forum te zien.
Het zou echt geweldig zijn als iedereen een paar foto's maakt van de cottage, ligging en uitzicht terras.
Het is met de bijlagefunctie op ons forum erg makkelijk om te doen zeker ook met de mobiele telefoon.
Ik hoop dat onze collectie (cottage)foto's hierdoor nog groter zal worden en iedereen hiervan kan profiteren,
want hoe meer cottagefoto's er online staan des te groter is de kans dat jouw toekomstige cottage er ook
tussen zal staan.
Keep calm and go to Center Parcs .
- nicole74
Re: Heel makkelijk foto's plaatsen via de bijlagefunctie van het forum
Helaas net weer geprobeerd maar als ik het bericht plaats staan ze wederom op de kop!
Groetjes Nicole...
- Mariëtte
- Beheerder
Wat vreemd dat de foto's dan op de kop staan.
Ik uitzoeken hoe dit kan want bij andere berichten
geplaatst via bijlage staan de foto's wel recht.
Maar je mag de foto's altijd plaatsen via bijlage
dan zal ik ze recht zetten.
Ik uitzoeken hoe dit kan want bij andere berichten
geplaatst via bijlage staan de foto's wel recht.
Maar je mag de foto's altijd plaatsen via bijlage
dan zal ik ze recht zetten.
- nicole74
Oooh Mariëtte weet waar je aan begint! Ik heb er net weer geplaatst van de PTT huisjes, ik zal er nog plaatsen van Heijderbos , Eemhof en Erperheide.. Je schiet me lek als je alles recht hebt gezet
Groetjes Nicole...
- Mariëtte
- Beheerder
Alle foto's zijn inmiddels recht gezet.
- nicole74
Dank je wel!! Zodra we weer thuis zijn kijk eens op de harde schijf daar staan er nog meer van o.a nog de Huttenheugte, Meedal, Parc Sandur en Vossemeren
Groetjes Nicole...
- bianca
Super meteen gebruikt van gemaakt!!!
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi nicole74,
Ik heb uitgezocht hoe het kan dat verreweg de meeste foto's, geplaatst via de bijlagefunctie
van het forum, goed worden weergegeven en dat dit bij jou foto's niet het geval is.
Het is zo dat als je de camera of mobiel draait om een foto te maken dan zal het apparaat
automatisch de foto goed draaien. Op de PC, laptop, mobiel staat de foto dan recht maar
zodra je de foto via de bijlage op het forum plaatst komt deze er op de kop of gedraaid op
te staan. Dit komt omdat het forum het originele bestandje wat in de foto zit die verteld hoe
de foto moet staan, overneemt. Met als gevolg dat de foto er dan op de kop of gekanteld op
staat.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt vanuit phpBB zodat ook foto's die gemaakt zijn met een
camera of mobiel die gedraaid zijn genomen ook goed worden weergegeven.
Wat je wel kunt doen is de functie automatisch draaien op mobiel of camera uitzetten of de camera
recht houden .
Ik hoop dat er meer mensen gebruik zullen maken van de bijlagefunctie en mochten sommige foto's
toch gedraaid staan dan zet ik ze recht. Liever een gedraaide foto dan geen foto!
- nicole74
Hoi Mariëtte
Oke dat is dus duidelijk, net weer foto's gemaakt van het bestelde ontbijt wat ze je in de cottage leveren, voor degene die zich afvragen wat je krijgt voor 10 euro pp... Maaruh om alles erop te krijgen zijn ook deze in de lange weg gemaakt
Oke dat is dus duidelijk, net weer foto's gemaakt van het bestelde ontbijt wat ze je in de cottage leveren, voor degene die zich afvragen wat je krijgt voor 10 euro pp... Maaruh om alles erop te krijgen zijn ook deze in de lange weg gemaakt
Groetjes Nicole...