Dit is het archief van het Center Parcs Ervaringen Forum.

Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.

Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.

www.centerparcsinformatie.nl

[ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Pierre et Vacances-Center Parcs Villages Nature Paris
Plaats reactie
Tom

Re: [ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Bericht door Tom »

Ona1991 schreef: 13 jun 2018 23:09 Lang verhaal

Dat heb je mooi gezegd en je hebt zeker gelijk!

Ik heb het ook niet over het park zelf, over hoe het er daar in het echt uitziet (wat zeker mooi zal zijn!), kan ik niks zeggen, want ik ben er nog nooit geweest. ik heb het over de administratieve rompslomp. Center Parcs, die doet alsof ze niks weten over het park of niks kunnen regelen, mensen die dingen boeken en zonder verwittigd te worden iets anders krijgen (weet je nog, toen de opening werd uitgesteld en de tijd daarna? Toen gebeurde dit ook). Dat samen met een park met de Franse slag (je weet nu nog steeds niet zeker of alles wel open is, zijn de glijbanen wel allemaal open, zijn de andere faciliteiten wel open?), dat hebben wij helaas al te vaak meegemaakt op de andere Franse CP parken, om dat niet mee te nemen in de overweging om wel of niet naar dit park te gaan en dan kiezen we nu helaas voor "nee". Het park ziet er zeker mooi uit, daar twijfel ik niet aan.

Wat apart als het waar zou zijn dat Disney dit park "over wilt nemen", vooral omdat ze er hun handen grotendeels af hadden getrokken.
Ik ben erg benieuwd wat de ontwikkelingen zullen zijn!
Ona1991

Re: [ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Bericht door Ona1991 »

Tom schreef: 15 jun 2018 09:00
Ona1991 schreef: 13 jun 2018 23:09 Lang verhaal
Dat heb je mooi gezegd en je hebt zeker gelijk!

Ik heb het ook niet over het park zelf, over hoe het er daar in het echt uitziet (wat zeker mooi zal zijn!), kan ik niks zeggen, want ik ben er nog nooit geweest. ik heb het over de administratieve rompslomp. Center Parcs, die doet alsof ze niks weten over het park of niks kunnen regelen, mensen die dingen boeken en zonder verwittigd te worden iets anders krijgen (weet je nog, toen de opening werd uitgesteld en de tijd daarna? Toen gebeurde dit ook). Dat samen met een park met de Franse slag (je weet nu nog steeds niet zeker of alles wel open is, zijn de glijbanen wel allemaal open, zijn de andere faciliteiten wel open?), dat hebben wij helaas al te vaak meegemaakt op de andere Franse CP parken, om dat niet mee te nemen in de overweging om wel of niet naar dit park te gaan en dan kiezen we nu helaas voor "nee". Het park ziet er zeker mooi uit, daar twijfel ik niet aan.

Wat apart als het waar zou zijn dat Disney dit park "over wilt nemen", vooral omdat ze er hun handen grotendeels af hadden getrokken.
Ik ben erg benieuwd wat de ontwikkelingen zullen zijn!

Spreek ik je zeker niet in tegen. Wij hebben nu 2X Lac d'Ailette en 1x Bois Aux Daims gehad. Topvakanties en prachtige parken, maar daar zat de service van centerparcs voor niks tussen... Het is zonde want boek je vanuit Be voor NL of omgekeerd, dan maakt het allemaal niks uit en doen ze nergens moeilijk over, maar boek een Frans park en dan weten ze plots van toeten noch blazen. Helaas is dat vroegtijdig opengooien geen alleenstaand geval, kijk maar naar Les Ardennes waar ze dezelfde stoot uitgehaald hebben. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, Centerparcs daarentegen... 20^
Mister13

Bericht door Mister13 »

We zitten er nu voor een weekje. Mooi park hoor met geweldig zwembad maar het is het allemaal net niet. Zeker gezien de prijs de je er voor moet betalen. Het is allemaal wel heel erg met de Franse slag hier, niet gewend in bv Trois Forret.

Vraag me af hoe ze het hier gaan managen in het hoogseizoen? Voorbeeldje is het concept in het Italiaans restaurant. Voor elke gang in de rij staan en dan maar hopen dat je je gerecht gaat krijgen.....

En dan de prijzen.... €4,70 voor flesje cola van 33cl. ABSURD!
Supermarktje kost alles ook een godsvermogen. Morgen ff tripje naar een LeClerc ofzo.

Wat extra wegbewijzering zou ook welkom zijn en het park had een logischere opzet mogen hebben.

Huisje overigens prima..... behalve 1 douche..... geen goede afschot zodat halve huisje onder water komt te staan maar douchen we wel in de andere douche.

Al met al een 6min als cijfer van de 10.
Mister13

Bericht door Mister13 »

Cijfer wordt 4,5

We hebben 7 koeken pannen maar geen pan om pasta of groente in te koken...... blijkbaar wordt zelf koken ontmoedigd zodat je buitenshuis gaat eten, wat stervens duur is.
Tom

Bericht door Tom »

Nou, meld het even, bel of ga bij de receptie langs, dan brengen ze je denk ik meteen een pan! 7^
Mister13

Bericht door Mister13 »

Wat denk jezelf..... gelijk gedaan maar na 3 keer nog geen pan.

Morgen weer nar huis.... zullen vast pan brengen in de ochtend.

Dit park is wel heel erg behept met de Franse Slag. Vraag me af hoe ze het hier in het hoogseizoen draaiende houden.

En waarom er huisjes van 12 pers naast huisjes van 4 staan is mij een raadsel. Enige positieve hier is het zwembad.
Plaats reactie