Dat heb je mooi gezegd en je hebt zeker gelijk!
Ik heb het ook niet over het park zelf, over hoe het er daar in het echt uitziet (wat zeker mooi zal zijn!), kan ik niks zeggen, want ik ben er nog nooit geweest. ik heb het over de administratieve rompslomp. Center Parcs, die doet alsof ze niks weten over het park of niks kunnen regelen, mensen die dingen boeken en zonder verwittigd te worden iets anders krijgen (weet je nog, toen de opening werd uitgesteld en de tijd daarna? Toen gebeurde dit ook). Dat samen met een park met de Franse slag (je weet nu nog steeds niet zeker of alles wel open is, zijn de glijbanen wel allemaal open, zijn de andere faciliteiten wel open?), dat hebben wij helaas al te vaak meegemaakt op de andere Franse CP parken, om dat niet mee te nemen in de overweging om wel of niet naar dit park te gaan en dan kiezen we nu helaas voor "nee". Het park ziet er zeker mooi uit, daar twijfel ik niet aan.
Wat apart als het waar zou zijn dat Disney dit park "over wilt nemen", vooral omdat ze er hun handen grotendeels af hadden getrokken.
Ik ben erg benieuwd wat de ontwikkelingen zullen zijn!