Wij zijn verhuisd naar www.centerparcsinformatie.nl voor alles over Center Parcs! www.centerparcsinformatie.nl

[Villages Nature Paris] De Aqualagon

Center Parcs / Pierre et Vacances Villages Nature Paris. YouTube filmpjes algemeen en cottages
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

[Villages Nature Paris] De Aqualagon

Bericht door Mariëtte » 03 sep 2017 17:20

GAAF FILMPJE VAN DE AQUALAGON

SEPTEMBER 2017

Het lijkt me doodeng die rocket 8^ !

Keep calm and go to Center Parcs 7^ .

Tom

Re: [Villages Nature Paris] De Aqualagon

Bericht door Tom » 03 sep 2017 19:30

Wat een gaaf filmpje, dank je voor het plaatsen.

Dit zijn de eerste bewegende beelden van het bad, dus ik baseer mijn mening echt alleen op de foto's die tot nu toe geplaatst zijn en dit filmpje.

Het ziet er allemaal prima uit, je ziet links en rechts wel CP elementen terug komen, maar het bad heeft wel zijn eigen stijl en dat is goed.
Het ziet er ruim uit, met genoeg attracties, het zal zeker een grote trekpleister zijn in dit park.

De "rivier" is dus zo te zien echt een stroomversnelling met wat waterelementen erin. Leuk, maar het is geen vervanger van de wildwaterbaan.
De watervallen aan de buitenkant van de ramen, vind ik heel mooi. Jammer dat de master blaster nog niet op het filmpje staat, want die ziet veelbelovend uit! Ik vind het jammer dat de Fransen zo houden van donkere glijbanen, want bijna alles lijkt een black hole glijbaan te zijn en daar vind ik echt niks aan. Maar misschien wordt er wel iets aan de binnenkant geprojecteerd, lampen ofzo?! Ik hoop het, want 1 donkere glijbaan is meer dan genoeg. De rocket lijkt me ook doodeng, zowel in PlopsAqua als in Aqualand in Köln ben ik er niet in geweest. Ik hou niet van smalle glijbanen en dan zo'n valluik: mij niet gezien ;)

Over het algemeen ziet dit er prima uit, maar ik krijg er helaas ook niet direct een "wow-gevoel" van. Het doet me niet meteen naar de CP site surfen, om een verblijf te boeken. Of het komt door de soms wat steriele sfeer die er lijkt te hangen, door de glijbanen of dat het wat anders is, geen idee.
Maar ja, dan kan het in werkelijkheid alleen maar meevallen 7^

Wat vind je er zelf van, Mariëtte?

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 03 sep 2017 20:56

Het volgen vanaf het begin van de bouw van het park en ook de Aqualagon en dan uiteindelijk het eindresultaat te
zien is ontzettend leuk. Ik vind het een enorm groot bad en de ingang van de Aqualagon is zo groot, niet te vergelijken
met de ingang van een "gewone" Aqua Mundo. Wat jij ook zegt komt het bij mij ook een beetje steriel over. Op het
filmpje is het ook erg rustig, maar misschien hebben de filmmakers juist een rustig moment uitgekozen.

Het buitenbad is echt heel erg mooi en ook ook zo groot. Gave glijbanen, leuk golfslagbad en Water Playhouse.
Het is een beetje te ver rijden om er een dagje te gaan zwemmen, dus dat wordt een keer een verblijf boeken,
want ik kan nog zoveel foto's en filmpjes bekijken, in het echt is het toch altijd anders. Dan proef ik de sfeer en
beleef ik het in het echt. Ik ben alleen bang dat ik er ga verdwalen, wat groot en wat veel te doen!
Keep calm and go to Center Parcs 7^ .

Tom

Bericht door Tom » 03 sep 2017 22:16

Mariëtte schreef:
03 sep 2017 20:56
in het echt is het toch altijd anders. Dan proef ik de sfeer en beleef ik het in het echt.

Helemaal mee eens, eens een verblijf boeken is het beste idee 7^

Plaats reactie