Wij zijn verhuisd naar www.centerparcsinformatie.nl voor alles over Center Parcs! www.centerparcsinformatie.nl

[ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Pierre et Vacances-Center Parcs Villages Nature Paris
Mariëtte
Beheerder

Re: [ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Bericht door Mariëtte » 06 mar 2018 09:58

ADK schreef:
05 mar 2018 21:17
Aan de hand van foto's en filmpjes online denk ik het nummeringssysteen van de premium country appartementen gevonden te hebben. Ondertussen hebben we een appartementje geboekt. Ik ga dit zeker eens controleren als we daar zijn in september. En dan kan ik dit met jullie delen.

Heel fijn dat je met ons wilt delen welke 2 persoons Country premium appartementen op de 3e verdieping liggen 7^ !

Maar, zoals martincp ook al aangeeft, zou deze informatie gewoon beschikbaar moeten zijn op de website van Center Parcs
en als er naar wordt gevraagd Villages Nature niet eens moeite doet om een correct antwoord te geven en dat je zelf een
soort speurtocht moet gaan houden om erachter te komen welke nummers het zijn. Niet erg klantgericht.

Alvast een hele fijne vakantie toegewenst!
Keep calm and go to Center Parcs 7^ .

Richard010

Re: [ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Bericht door Richard010 » 09 mar 2018 12:57

Ik wil in oktober hier 12 dagen naar toe maar is er genoeg te doen voor een kind van 2 jaar ??

Hoe zijn de restaurants..??.

Hoop dat jullie hier op kunnen antwoorden

Ona1991

Bericht door Ona1991 » 10 mar 2018 20:02

Richard010 schreef:
09 mar 2018 12:57
Ik wil in oktober hier 12 dagen naar toe maar is er genoeg te doen voor een kind van 2 jaar ??

Hoe zijn de restaurants..??.

Hoop dat jullie hier op kunnen antwoorden

Je zit naast Disneyland Parijs, dus ja, ik denk wel dat dat voldoende entertainment zal zijn... Verder Aqua Lagon met water playhouse, kinderboerderij, grote binnenspeeltuin en buitenspeeltuinjes. Er is ook een babyclub voor kindjes tot 4 jaar, kids disco, ... Dus ik denk dat je daar wel goed zal zitten met zo'n kleintje hoor!

Vapiano al in Disney zelf gedaan (in Disney Village zit er ook één) en die was heel erg goed, dus ik verwacht dat die in Villages Nature wel van vergelijkbare kwaliteit zal zijn. De restaurants in Franse parken vinden wij altijd geweldig, maar wij zijn dan ook wel liefhebbers van de Franse keuken. Mocht je naar Disney gaan, daar zijn ook enkele toppers te vinden (en het zijn daar echt niet alleen maar hamburgers en pizza zoals vele mensen denken, maar ook supergoede table service en buffetrestaurants aan acceptabele prijzen) dus ik raad zeker aan om er daar ook van te profiteren als je er toch zou zijn!

Wij gaan in november een week, ben echt razend benieuwd naar dit park! Wij zijn al jaren jaarpashouders bij Disneyland dus om onze 2 liefdes - Disney en Centerparcs - te zien samenkomen dat is echt een droom die uitkomt!

patrickwijk

Bericht door patrickwijk » 11 mar 2018 12:37

Het park is erg leuk. We gaan dit jaar weer terug. Het zwembad is fantastisch voor jong en oud. Vond zelf het water wel wat koud in november. Op het park is voldoende te doen voor jong en oud en in goed of slecht weer. In de boerderij zit een mooie binnenspeeltuin. In het bos zit dat weer een mooie buitenspeeltuin. Veel dieren in de boerderij die toegankelijk is.

Vapiano vond ik ten opzichte van happy italy in NL erg tegenvallen. Zeker voor de hoge prijzen die ze rekenen. De bakker en de supermarkt zijn goed. De overige restaurants heb ik niet bezocht maar zagen er mooi uit. Net buiten het park ligt ook een vestiging van buffalo grill

In de omgeving is buiten disney nog meer te doen. Groot winkelcentrum en outlet dorp. In het winkelcentrum zitten ook restaurants waar je lekker kan eten. Tevens zit sea life in het winkelcentrum. Ook altijd wel leuk om te doen. Net buiten het winkelcentrum zit het station. Gratis parkeren bij het winkelcentrum en met de trein naar parijs. Neem een dagkaart en je hebt de gehele dag openbaar vervoer.

MacBeezle

Bericht door MacBeezle » 16 mar 2018 09:20

Hi all,

we visited Villages Nature last October and stayed in a VIP Appartment.
We were re-booked from a VIP cottage and therefor we were not able to choose the appartment number.
The problem was that we got the baby chair after asking 3 times and waiting 3 (of a total of 7) vacation days.
We didn't ask for a baby bed sind there was absolutely no space in the "parents bedroom" to place it.

This october we plan to return. On the booking web page I see an option "suitable for babys" (where you also can select "near the center", "2nd floor", and so on).
The Villages Nature hotline said that this category means the baby chair and baby bed are already in the appartment. They also claimed that the appartment would be larger and / or the size of the individual rooms would be different to an appartment not "for babys". However they are not able to provide a picture of how it would look.

Does anyone here have more information?

BR

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 16 mar 2018 14:05

MacBeezle schreef:
16 mar 2018 09:20
Hi all,

On the booking web page I see an option "suitable for babys" (where you also can select "near the center", "2nd floor", and so on).
The Villages Nature hotline said that this category means the baby chair and baby bed are already in the appartment. They also claimed that the appartment would be larger and / or the size of the individual rooms would be different to an appartment not "for babys". However they are not able to provide a picture of how it would look.

Does anyone here have more information?

BR

Hi MacBeezle,

Yes, that's correct, the 2 person VIP Cocoon appartments, 'suitable for baby's' , are a bit larger, and the babybed and chair are already in the appartment.

kpeer

Bericht door kpeer » 30 apr 2018 11:44

Interessant nieuws voor bezoekers van Villages Nature die ook Disneyland Paris willen bezoeken (vanaf mei 2018):

http://disney-magic.be/nieuws/gasten-vi ... de-parken/

elenor

Bericht door elenor » 30 apr 2018 14:01

Krijg je ook korting op de entree prijzen van het Disney park?
Een verblijf boeken in Village nature incl Disney entree kaarten is natuurlijk top!

kpeer

Bericht door kpeer » 30 apr 2018 14:07

elenor schreef:
30 apr 2018 14:01
Krijg je ook korting op de entree prijzen van het Disney park?
Een verblijf boeken in Village nature incl Disney entree kaarten is natuurlijk top!

Misschien als je Villages Nature boekt via Disneyland zelf? Dat weet ik verder ook niet.

Wij gaan in september en kopen het goedkoopste Disneyland-abonnement. Je kunt daarmee niet in het weekend naar binnen maar het is net zo duur als een 2-dagenkaart. En met de luxe dat je een paar uurtjes naar het park kunt zonder er verplicht een hele dag van te maken.

elenor

Rse: [ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Bericht door elenor » 30 apr 2018 20:10

Bedankt voor de tip!

patrickwijk

Bericht door patrickwijk » 30 apr 2018 22:20

Ik heb wat zitten vergelijken maar ik heb het vermoeden dat een los huisje plus abonnementen goedkoper is. In ieder geval voor mijn gezinssituatie.

Let wel op dat het goedkoopste abonnement de eerste 2 dagen na aanschaf geblokkeerd is. Dit abonnement is eigenlijk bedoeld voor Fransen.

kpeer

Bericht door kpeer » 30 apr 2018 22:40

patrickwijk schreef:
30 apr 2018 22:20
Let wel op dat het goedkoopste abonnement de eerste 2 dagen na aanschaf geblokkeerd is. Dit abonnement is eigenlijk bedoeld voor Fransen.

Inderdaad, die 2 blokdagen is wel iets om rekening mee te houden. Bij aankomst op vrijdag zou je dus het beste meteen die dag de abonnementen kunnen halen. Dan kun je vanaf maandag er gebruik van maken.

Ik ben trouwens benieuwd of de Magic Hours ook geldig zijn als je via CenterParcs zelf boekt.

Desiree

Bericht door Desiree » 01 mei 2018 17:40

De blokdagen kan je omzeilen door je discovery pas via de post aan te vragen. Hebben wij in december ook gedaan en omdat wij 6 passen op 1 adres hadden kregen we 20% familiekorting.

http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/upgrade.html

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 09 mei 2018 11:00

TARIEVEN CYCLE CENTER VILLAGES NATURE

MEI 2018

Afbeelding

Afbeelding

Tarieven huur E-Car.
Afbeelding

Nielsmensink

Bericht door Nielsmensink » 14 mei 2018 20:38

Even over de nummering. Ik snap er ook niet veel van, maar ik zit in gebouw 4601-4633 momenteel.
4601 is uiterst rechts, begane grond en daar zitten wij. Naast mij, links, 4602 tot en met 4606. Dan de verdieping. Recht boven mij 4611 tot en met, weer naar links, 4616. 2e verdieping zit dan 4633.

Bijzondere nummering, maar t geeft een beetje weer wat je kunt boeken.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 15 mei 2018 09:59

Hoi Nielsmensink,

Dank je wel voor de informatie over de nummering 7^!

Nog een hele fijne vakantie toegewenst!

Wat vind je van het park en de cottage waar jullie in verblijven 🤔?

Nielsmensink

Bericht door Nielsmensink » 15 mei 2018 14:40

Dit is onze tweede keer al. We zijn in oktober in een clan cottage geweest, nu dan een country premium appartement. Beide waren geweldig. Reden om terug te gaan dus :-)

Het park is nu ook wat meer af, alhoewel er in oktober alles aan gedaan werd dat gevoel te beperken. Maar nu is het meer zoals t hoort. De medewerkers zijn meer gewend geraakt en je krijgt nu vrijwel meteen antwoord op je vragen. Verder blijft het een “duur” park qua verbruik in de restaurants hier. Cappuccino voor 4,50. Espresso 2,10 maar dubbele 3,80... plak cake 3,50 dat soort prijzen. Vapiano doet t heel goed hier. Kwaliteit is ook super. Eten is gemiddeld geprijsd.

Ona1991

Bericht door Ona1991 » 17 mei 2018 21:25

Nielsmensink schreef:
15 mei 2018 14:40
Dit is onze tweede keer al. We zijn in oktober in een clan cottage geweest, nu dan een country premium appartement. Beide waren geweldig. Reden om terug te gaan dus :-)

Het park is nu ook wat meer af, alhoewel er in oktober alles aan gedaan werd dat gevoel te beperken. Maar nu is het meer zoals t hoort. De medewerkers zijn meer gewend geraakt en je krijgt nu vrijwel meteen antwoord op je vragen. Verder blijft het een “duur” park qua verbruik in de restaurants hier. Cappuccino voor 4,50. Espresso 2,10 maar dubbele 3,80... plak cake 3,50 dat soort prijzen. Vapiano doet t heel goed hier. Kwaliteit is ook super. Eten is gemiddeld geprijsd.

Heeft niet speciaal wat met het park te maken, Frankrijk is over het algemeen veel duurder qua drank. Je betaald daar overal tussen de 3 en de 5€ voor een cola, terwijl dat hier in Be/NL maar 1,5-3€ max. is. ;)
Ga je naar Disneyland of het zuiden van Frankrijk betaal je evenveel als in villages nature.

Tom

Bericht door Tom » 28 mei 2018 21:47

Volgens mij loopt dit park voor geen meter?!

Als je ziet hoe ze eerst de naam Center Parcs wilden weren, het moest echt een op zich staand iets zijn, niet echt verbonden aan CP.
Nu maken ze overal ineens reclame met "een unieke CP beleving", dus nu gaan ze de Center Parcs naam ineens wél duidelijk eraan verbinden.
Volgens mij is dat een soort van wanhoopsdaad, om het park een beetje vol te krijgen?

Reginald40

Bericht door Reginald40 » 29 mei 2018 09:01

Tom schreef:
28 mei 2018 21:47
Volgens mij loopt dit park voor geen meter?!

Als je ziet hoe ze eerst de naam Center Parcs wilden weren, het moest echt een op zich staand iets zijn, niet echt verbonden aan CP.
Nu maken ze overal ineens reclame met "een unieke CP beleving", dus nu gaan ze de Center Parcs naam ineens wél duidelijk eraan verbinden.
Volgens mij is dat een soort van wanhoopsdaad, om het park een beetje vol te krijgen?

Zolang ze forse hoofdprijs blijven vragen zullen dit park leeg blijven, Center Parcs moet gaan beseffen dat ze hiermee gasten naar Landal of Roompot jagen.

elenor

Bericht door elenor » 29 mei 2018 13:38

Idd . . . als je die prijzen ziet 11^

martincp

Bericht door martincp » 29 mei 2018 17:13

Helemaal mee eens. Eerst werd de associatie met CP niet gemaakt, en nu in een soort paniekreactie ineens weer wel. Waarschijnlijk wilden ze een luxer merk creëren voor meer kapitaalkrachtigere gasten die hun neus optrekken voor CP en dat werkt natuurlijk niet want hoe je het ook bekijkt: het blijft natuurlijk wel een bungalowpark.

Wat ik niet snap: als je naar die regio wilt gaan, dan wil je toch over het algemeen ook naar Disneyland? Waarom zou je dan op zo'n duur park gaan zitten in kleine huisjes / appartementen als je voor hetzelfde geld gewoon in een hotel op of in de buurt van Disney kan zitten inclusief Disneytickets? En als je dan al Disneytickets hebt, is het toch zonde van je tijd om dan in het zwembad van Villages Nature te gaan zwemmen? Kan je beter in de rij bij een Disney attractie gaan staan.

Het park heeft ook een foute naam vind ik. Villages Nature. Als je naar een huisje in de natuur voor je rust wilt, ga je toch juist niet naar die drukke overbevolkte regio bij Parijs? Dan kan je beter naar de andere CP parken gaan die wel veel meer natuur uitstralen. Kortom, ik snap dat natuuridee op die locatie gewoon niet. Nu zal Disney wel niet in de naam mogen staan maar Center Parcs Paris of Center Parcs Marne la Vallée zou veel logischer zijn.

Als ik naar die prijzen kijk, zeker in vakantieperiodes, dan moet een verblijf daar tip-top in orde zijn. Het regent nog steeds matige reacties op verschillende beoordelingssites wat duidt op een scheve prijs-kwaliteitsbalans. Nu verbetert dit de laatste tijd wel een beetje en het management beantwoordt de kritiek op Tripadvisor nu wel, maar zo lang ze die prijs-kwaliteitsbalans niet op orde krijgen en het idee achter het concept niet duidelijker kunnen maken aan potentiële klanten gaat het niet goed komen met dit park vrees ik.

Plaats reactie