Wij zijn verhuisd naar www.centerparcsinformatie.nl voor alles over Center Parcs! www.centerparcsinformatie.nl

[ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Pierre et Vacances-Center Parcs Villages Nature Paris
Ona1991

Re: [ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Bericht door Ona1991 » 01 feb 2018 21:46

Mariëtte schreef:
01 feb 2018 20:19
Volgens mij liggen alle appartementen op een verdieping.

Er is in ieder geval een lift aanwezig.

Dankjewel! Als er een lift is maakt het ons zo niet uit, maar ik zag ons nog niet zo gauw met bagage voor een week trappen opzeulen. 17^ Zeker voor Centerparcs is dat altijd zo'n hele hoop zooi die mee moet. 22^ 3^

Ona1991

Re: [ Pierre et Vacances-Center Parcs] Villages Nature Paris Informatie & Vragen

Bericht door Ona1991 » 03 feb 2018 15:39

Net geboekt! 2P Cocoon VIP appartement nr. 1423 voor een week van 17 tot en met 24 november 2018. 3^

natasjavsp

Bericht door natasjavsp » 12 feb 2018 19:07

Wij zijn er nu. In een vip appartement.
Mooi, maar wel wat gebreken.
De grootste...we hebben geen gordijnen in onze badkamer 22^
Al gemeld, maar nog niet verholpen :-(

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 13 feb 2018 07:23

Hoi natasjavsp,

Dank je wel voor jouw berichtje vanaf Villages Nature!

Geen gordijnen, zeker in de badkamer, is niet erg handig, inmiddels wel gekregen?

Heb je toevallig gezien of er op dit moment nog nieuwe cottages worden gebouwd?

Een hele fijne vakantie toegewenst!

Mocht je zin/tijd hebben dan zijn een paar foto's/review heel erg welkom.
Keep calm and go to Center Parcs 7^ .

natasjavsp

Bericht door natasjavsp » 13 feb 2018 08:36

Nee nog niet verholpen. Gemeld aan receptie. Onderhoud gebeld...ze stonden hier met een badjas🤔Gingen terug komen maar nog niemand gezien.
Momenttel zijn ze niet aan nieuwe cottages bezig. Toch niet gezien.
Van wat heb je geaag dat ik foto's doorstuur?
Van het vip appartement?

www.centerparcsinformatie.nl

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 13 feb 2018 11:02

Als het kan heel graag een paar foto's van jullie VIP appartement. Alvast super bedankt 7^!

Liggen trouwens alle VIP appartementen op een verdieping of zijn er ook appartementen met een tuintje

natasjavsp

Bericht door natasjavsp » 13 feb 2018 16:20

NR.1753, 4 PERSOONS COCOON VIP APPARTEMENT

FEBRUARI 2018

Uitzicht vanuit VIP app

Afbeelding

natasjavsp

Bericht door natasjavsp » 13 feb 2018 16:22

NR.1753, 4 PERSOONS COCOON VIP APPARTEMENT

FEBRUARI 2018

Vip app

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het uitzicht vanaf het terras.
Afbeelding

natasjavsp

Bericht door natasjavsp » 13 feb 2018 16:27

Ik denk dat alle VIP appartementen op een verdiep liggen. De andere appartementen kan bijv wel met tuintje.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 14 feb 2018 07:30

Hoi natasjavsp,

Dank je wel voor de foto's 7^!

Is het probleem met de gordijnen inmiddels opgelost?

Zou ik misschien mogen weten welk VIP appartementnummer het is? Dan kan ik het erbij zetten.

natasjavsp

Bericht door natasjavsp » 14 feb 2018 09:09

Nee probleem is niet opgelost.
Wij hebben dus een badkamer zonder gordijn 22^
Wel een serieuze fout vind ik.
Ze konden het ook niet in 1-2-3 oplossen, er zijn er geen meer voorradig.
Wij zitten in 1753.

AmandaStasse

Bericht door AmandaStasse » 14 feb 2018 20:07

Wij gaan in maart naar een 2 persoons appartement toe en hebben het nummer 4601 toegewezen gekregen. Weet iemand toevallig of dit op de begane grond ligt?

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 15 feb 2018 09:50

Hoi AmandaStasse,

2 persoons country premium appartement nr.4601 ligt op de begane grond.

AmandaStasse

Bericht door AmandaStasse » 15 feb 2018 10:31

Mariëtte schreef:
15 feb 2018 09:50
Hoi AmandaStasse,

2 persoons country premium appartement nr.4601 ligt op de begane grond.

Dank je wel 😁

ADK

Bericht door ADK » 03 mar 2018 23:10

Hey

Even een vraag ivm de appartementsnummers. Wij zijn aan het kijken om een premium country 2persoons-appartement te boeken thv de tuinen/extraordinary gardens. Maar wij hadden graag helemaal bovenaan het hoogste appartement gehad. Maar welke nummers zijn dit precies? Iemand al in zo een appartement gelogeerd? Iemand die hier meer over weet?

Afbeelding

Afbeelding

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 04 mar 2018 08:11

Hoi ADK,

Als je een (proef)boeking maakt kun je een voorkeur opgegeven, dan komen de appartementnummers tevoorschijn.

Afbeelding

ADK

Bericht door ADK » 04 mar 2018 09:46

Mariëtte schreef:
04 mar 2018 08:11
Hoi ADK,

Als je een (proef)boeking maakt kun je een voorkeur opgegeven, dan komen de appartementnummers tevoorschijn.

Afbeelding

Ja zo'n proefboeking hadden we al geprobeerd en je hebt idd de keuze daar bovenste etage. Echter zijn dit alle appartementen die geen bovenbuur meer hebben, maar dus niet met zekerheid dat je op de allerhoogste etage zit gezien de opbouw van deze appartementsblokken. Je hebt per blok 5 appartementen die op het bovenste gelegen zijn. Maar dit kan zowel op het 1e, 2e of 3e verdieping zijn. En wij willen nu graag op de 3e verdieping verblijven. Dus als iemand hier meer over weet?

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 04 mar 2018 21:55

Hoi ADK,

Ik ga dit voor je navragen. Zodra ik een antwoord heb gekregen zal ik het hier posten.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 05 mar 2018 11:04

Hoi ADK,

Dit is het antwoord wat ik van Villages Nature heb ontvangen:

unfortunately, we don't have this information.
Maybe call directly the parc at 33 (0)1 61 10 77 77

Mocht je inmiddels al weten welke 2 persoons premium appartementen op de 3e verdieping
liggen dan hoor ik dat heel graag!

ADK

Bericht door ADK » 05 mar 2018 12:07

Mariëtte schreef:
05 mar 2018 11:04
Hoi ADK,

Dit is het antwoord wat ik van Villages Nature heb ontvangen:

unfortunately, we don't have this information.
Maybe call directly the parc at 33 (0)1 61 10 77 77

Mocht je inmiddels al weten welke 2 persoons premium appartementen op de 3e verdieping
liggen dan hoor ik dat heel graag!

Ok toch bedankt om het na te vragen. Ik heb dit weekend nog een mail gestuurd naar center parcs en wacht nog op antwoord. Maar waarschijnlijk kunnen ze ook niet helpen. Toch raar want daar zullen toch plannen zijn bij het park met de exacte nummering van alle appartementen en huisjes. Dat ze dat dan niet gewoon openbaar maken ergens...

martincp

Bericht door martincp » 05 mar 2018 18:18

Vind het een heel logische en terechte vraag. Als ik zou boeken wil ik ook de bovenste hebben. Beste kans op mooi uitzicht en minste kans op geluidsoverlast van de buren; het zijn nu eenmaal appartementen en geen huisjes in de natuur zoals we gewend zijn. Wat uitermate zwak toch dat:
1 deze informatie niet gewoon beschikbaar is op de website;
2 als er naar wordt gevraagd CP niet eens moeite doet om een correct antwoord te geven.

Het zijn flinke prijzen voor relatief kleine accommodaties (als je de m2 vergelijkt met andere nieuwe huisjes op andere parken) dus daar mag je als geïnteresseerde toekomstige gast toch een normaal antwoord verwachten? Of zou het al zo’n doorslaand succes zijn dat ze de extra moeite niet eens meer hoeven te doen?

Dit geldt overigens niet alleen voor informatie over de locatie op het park. Iemand al eens gekeken naar de excursies die je kunt bijboeken op de site? Het verschil tussen de Disneyland tickets Magic, Super Magic, Super Magic+? Totaal niet duidelijk. Als je op de i voor meer info klikt, staat bij al deze tickets (op de Nederlandstalige sites in ieder geval) allemaal precies hetzelfde. Het gaat je echt tijd en moeite kosten als je dit wilt weten.
Het ziet er mooi uit, maar dit zijn voor mij redenen om nog niet voor dit park te kiezen.

ADK

Bericht door ADK » 05 mar 2018 21:17

ADK schreef:
03 mar 2018 23:10
Hey

Even een vraag ivm de appartementsnummers. Wij zijn aan het kijken om een premium country 2persoons-appartement te boeken thv de tuinen/extraordinary gardens. Maar wij hadden graag helemaal bovenaan het hoogste appartement gehad. Maar welke nummers zijn dit precies? Iemand al in zo een appartement gelogeerd? Iemand die hier meer over weet?

Afbeelding

Afbeelding

Aan de hand van foto's en filmpjes online denk ik het nummeringssysteen van de premium country appartementen gevonden te hebben. Ondertussen hebben we een appartementje geboekt. Ik ga dit zeker eens controleren als we daar zijn in september. En dan kan ik dit met jullie delen.

Plaats reactie